http://www.emailcashpro.com

Tuesday, December 10, 2013


Aku baru balik dari Pulau Pinang. Baru balik dari bercuti dan akhirnya lengkap satu keluarga. 

Subhanallah. Aku rasa amat bersyukur dengan pemberian nikmat yang diberikan Tuhan. Jujurnya aku dah lama tak merasai percutian yang benar-benar bercuti dan kali ini aku dapat. Benar-benar bercuti. Tanpa sebarang gangguan, tidak memikirkan tentang kerja. 

Tidak kelam kabut, cukup sempurna. Kami tak keluar berjalan, hanya chill di hotel dan laut. Malam pun jalan dekat night market Feringgi.

Aku rasa sangat tenang dan langsung tidak hiraukan perkara yang ditinggalkan di KL walaupun shooting minggu depan.
Laut di Feringgi tak macam di Kuantan. Aku tak berpeluang untuk mandi hanya berjalan di pantai sebab ombak Feringgi tak macam ombak Kuantan.

Ombak di Kuantan adalah ombak yang paling best dan paling seronok untuk mandi.


Percutian tanpa sebarang gangguan atau resahan adalah nikmat percutian sebenar.

Syukur atas peluang nikmat ini.

No comments: