Sunday, May 13, 2012

Betul lah kata orang bila buat benda yang tak betul, hati jadi gundah gelana, tak senang duduk, rasa resah semacam, nak makan pun tak betul. 

Itu lah masalah aku bila tiap kali buat benda yang sama, tak pernah nak menyesal. Aku pun tak tahu kenapa aku ada sikap macam ni yang susah nak terima, sedangkan dah tahu benda tu salah. 

Keputusannya, aku sendiri yang rasa tak tenteram dan aku sendiri rasa sesak nafas. 

Aku kena berhenti sekarang sebelum benda jadi lebih teruk.


No comments: