http://www.emailcashpro.com

Saturday, September 25, 2010

Hampir setiap hari aku jadi kelawar. Matahari tak berapa nak nampak. Ini semua semata-mata aku tak mahu terperuk dalam keadaan yang sungguh mencengkam. Aku tak mahu duduk terceruk lagi.

Banyak benda aku tinggalkan, dan sekarang atas sebab tak mahu mengingatkan benda yang sakit aku lakukan perkara yang lama. Susah nak tinggal, bila dah mula balik.

Baru balik dari berpakaian cantik, make-up tebal, pakai but, perut penuh dengan air, otak dah tepu, badan dah lesu dengan kawan-kawan kesayangan. Tengahari nanti bergegas ke Subang untuk meraikan perkahwinan Wani Ardy. Ok sebenarnya aku begitu penat, sebab aku seorang yang memandu. Ada sesiapa nak bantu?

Tadi ada kereta myvi putih lalu, kemudian..

"You..call I" sambil menghulurkan bussiness card.

(buat muka pelik, melopong)

1 comment:

RUSH said...

aku tau kau kuat..kau tidak seperti wanita lain..aku tau kau mcm mane..aku tau 'kimie' yg aku kenal camne..kau tidak akan mudah mengalah..ini dunia kimie..penuh dengan adegan dan babak..dunia hanya sementara..bkn selamanya..
semua benda yg terjadi,ada hikmah disebaliknya..percayalah sahabat..
kau kawan aku..sahabat aku..klu ada apa-apa perkara yg nk diluahkn,mari kita pergi mcD main Truth or Dare.. =)