Sunday, September 26, 2010

Terharu

Terima kasih sebab sentiasa ada (member-member) Nak kata terharu, bukan setakat terharu, dah sebak sangat sebab member ramai yang memahami.

Betul, perit sampai tak boleh nak menangis, memaksa diri untuk menangis, tak boleh juga.

I deserve better.

Terharu sebab teman-lama-yang-baru-jumpa kata aku bukan seperti gadis lain. Bukan lemah yang disangka. Hanya orang tertentu sahaja akan memahami rentak aku. Di mana, sakit-sakit-perit mana pun aku, aku tetap berdiri di samping kawan-kawan.

Susah untuk melepaskan, tetapi senang untuk menerima kemudian. Biarlah susah sekarang, kemudian kita akan merasa bahagia balik.

Aku berhak mendapat lelaki yang boleh menghargai aku dari membiarkan aku terpinga-pinga sakit.

Ya, aku memang kena daulat. Daulat kau memang kuat. Kau gelak lah sepuas hati kau, sebab kau memang mahukan aku jadi macam ni. Tapi apa yang pasti aku tak menyesal. Sebab aku ambil ini semua sebagai pengalaman. Salah satu buku hidup aku.

Sentiasa positif, walaupun keadaan aku dalam lintang-pungkang (?)

Nak mencarut tak boleh. Sampaikan member pelik dengan tingkah laku aku yang tenang sahaja.

Tenang-tenang. Tapi dah sampai satu tahap membenci memang lain jadinya.

No comments: