http://www.emailcashpro.com

Monday, August 30, 2010

Aku memang selfish. Tapi aku tak sepatutnya rasa macam ni. Rasa macam dunia melayang. Rasa macam dah berputus asa.

Jerk.

Aku tak sepatutnya rasa macam ni. Aku patut lebih memahami. Dan cukup dengan kesabaran aku memahami.

Itu sebabnya susah jika keluarga sudah menaruh harapan, dan mula rasa sayang pada orang asing. Orang asing itu bukan hak milik kita, dia adalah hak milik keluarganya. Bukan untuk aku dan keluarga aku.

Sebab itu susah kalau bergantung pada kasih sayang orang asing.

Jerk sekali lagi.

Bila orang asing itu tidak memenuhi kehendak, mula lah mata sudah berlopak dengan air mata. Kemudian kepala berpinar, macam mana nak cakap dengan keluarga.

Jerk untuk kali kedua.

I shouldnt feel like this way, right?

Susah kalau jadi perempuan brutal, tapi hati tisu.

No comments: