http://www.emailcashpro.com

Tuesday, July 6, 2010

Puncak panas

Akhirnya angan-angan nak bawa karpet letak dalam bilik dah tercapai. Dan kali ini papa tak kisah kalau turun naik sebanyak 3 kali. Dengan membawa karpet bulat yang besar, dan dua buah beg yang teramat berat.

"Kakak tak tahu lah nak kemas macam mana"
"Tak apa slow slow"

Aku cuba senyum sehabis yang baik, kerana hati berat ingin melepaskan mummy. Aku tolak mummy cepat-cepat masuk dalam kereta, Tak mahu melihat dia menangis, nanti jadi celaru.

Malam pertama dah keluar. Apa cerita? Skodeng orang beromen dalam kereta. Mengumpat pot pet pot pet.

Bila dapat sebilik dengan orang yang suka menghias memang syok. Aku suka gila dengan bilik sekarang ni. Walaupun sekarang ni aku bermandi peluh kerana panas yarabi. Malam semalam aku tidur bogel, macam mana nak handle punya panas ni?

Malam ni juga malam induksi. You all, dah hafal macam mana nak perkenalkan diri ke?

Aku tak rasa pun aku macam senior. Aku rasa aku orang kurang ajar yang berlagak otai. Yuuuuuuuu

No comments: