http://www.emailcashpro.com

Friday, May 7, 2010

Peluang

Kali ini mood untuk ubah suaikan blog mungkin akan sampai pada esok hari, sebab dah tak ada benda nak difikirkan lagi.

Aku rasa nak peluk semua orang, sebab aku rasa dah sampai ke 'syurga'. Tapi hati masih tinggal di Puncak, mungkin sebab loverboy masih ada di sana, dan aku tak sabar nak ikut dia balik kampung, esok hari (senyum sampai ke telinga)

Sekejap lagi, memandangkan waktu siang adalah waktu malam, dan waktu malam adalah waktu siang, aku kena remove bilik aku menjadi studio. Nantikan sajalah. Cuma mood itu mungkin dalam sejam lagi sampai.

Peluang yang aku sebutkan itu, mungkin akan dipakai sebaiknya oleh dia. Tapi hari ini aku jatuh cinta lagi dengan loverboy. Susah nak dapat perasaan begini berkali-kali. Bila dah dapat, rasa nak pegang kuat-kuat jangan lepas.

I miss your smell Wanfi. Woooff Woooff

No comments: