Saturday, May 15, 2010

Empty

Kalau duduk rumah sendiri pun terasa asing. Kadang-kadang bila dah terlampau tertekan nak melarikan diri. Bila melarikan diri takut dilabel sebagai mementingkan diri sendiri, sedangkan apa salahnya kalau aku keluar sekejap dan ambil angin.

Bila fikirkan tentang masa dan duit, paling aku tak suka. Sebab aku memerlukan duit yang amat sangat untuk sekarang memandangkan keadaan makin lama makin teruk. Tempat yang kita sangka, boleh berlengganga dan juga bersenang bertukar menjadi tenpat pertarungan emosi.

Aku tak suka.

Bila dah jadi macam ni, mula lah rasa kosong. Mula lah mahu naik melenting dengan loverboy jika dia buat silap sedikit.

Aku baru pulang dari kampung dia. Memang makan tak henti. Jadi muka makin naik. Perut pun makin kedepan.

1 comment:

omgpetch said...

i suka comic strip you! hahaha. i think of the same ALL THE TIME. money money money. kalaulah tibe2 ada 2 juta dpn pintu umah kan. damn