http://www.emailcashpro.com

Tuesday, March 16, 2010

Mahu mencarut

Emosi terumbang-ambing, mungkin sebab keperluan dan perhatian tidak dapat dari orang yang kita mahu.

Rasanya macam hati ini dah jadi lumut. Lecak. Aku tak mahu ulang apa lagi.

Cuma memang betul. Perempuan bukan untuk difahami, tetapi untuk disayangi. Cukup kau berikan perhatian dan cukup kau tunjukkan kasih sayang, cukup aku tahu kau memang mahukan aku.

Tolong beri aku peluang untuk mencarut, dan mungkin untuk memukul.

Hisap rokok lu.

Babi. Sudah ada masalah, mahu tambah lagi masalah. Babi kali kedua.

Pussy-mark dengan semua suara jahat dalam kepala, dan pussy-mark dengan semua virus yang ada dalam hati.

Tolong aku. Macam mana mahu hilangkan kesakitan yang kita tak dapat luahkan. Sudah berulat dalam hati dan mungkin pemikiran akan menjadi punah.

Babi kali ketiga.

Menjadi kekok.

No comments: