Monday, November 16, 2009

Saya tersenyum bangga sekarang

Bila dapat malum balas daripada orang yang kita tak sangka, aku rasa nak mandi hujan di luar sambil berbogel dan menjerit jerit suka.

(berangan)

Tak sangka dapat maklum balas daripada Razaisyam.

Tak sangka dapat maklum balas daripada Kementerian Pelajaran Malaysia.

Tapi sekarang aku tengah menunggu maklum balas daripada Komas.

Apa pun, saya nak senyum sambil tepuk dada kejap.

7 comments:

IZZAT ANUAR said...

i miss u 3!!!
kimie kalau nk potong rmbut,buat rmbut mcm rihanna!!!!
thats my suggestion!!!
hihihihihi..
u will look awesome!!

Payung said...

mekasih :D
ijat cuti ni mesej mesej lah kimie

SarjaN yO said...

kimi,potong rambut gaya polis...baru brutal...hua hua hua..rambut aku dh pendek wei...
jap,pgesahan utk ape semua tu??

omgpetch said...

apa program terbaru ni yang?

Payung said...

untuk short film terbaru

IZZAT ANUAR said...

i will my dear!!!
and i miss u so muchie!!!
jge diri..
and again,potong rmbut mcm rihanna, im not sure what they call,but if im not mistaken, bow cut kan?
hahahaha..
tak cukup duit mintk kt papa kimie..
hihihihih..

Payung said...

bob hair lah ijat :)
yeah kimie akan cuba, tapi sebenarnya kimie tak nak potong pendek. jadi ada suggestion lain untuk buat rambut kimie lagi letop? :D