Tuesday, November 3, 2009

31109

Aku tak nak tipu, jadi aku cakap dengan perempuan tu yang aku rindu dia. Jadi kesimpulannya, memang aku rindu. Aku tak mengharapkan apa-apa, cuma aku jelaskan aku pun tidak tahu kenapa aku harus bertindak dengan buat muka tahi pada dia, sedangkan tiada permasalahan.

? : Theres nothing to be explain yang. We'll fix it together ok. And by the way, I miss you too, and I miss our moment together.

Dan kami berdua merancang ingin pergi karaoke sama-sama (senyum segan)

Kepada ikan yu,

Ai masih tak suka sama yu. Yu bau busuk. Yu jalan sebelah ai, ai tak nak pandang dan senyum. Sebab yu tak jujur. Yu cerita belit belit. Patut jalan pun macam belit. Lagi-lagi perangai. Yu jangan buat muka baik, tegur tegur ai, sebab ai tak suka langsung dengan yu. Kalau ai tak suka, ai tunjuk lah. Kalau ai suka, ai tak nak pun kawan dengan yu. Yu yang tak ada pepek, jangan berlagak macam ada pepek. Kalau dah ada telur buat macam ada konek. Jangan bersimpang siur ya yu?

Memang patut ai buat decision awal-awal untuk pergi, sebab kalau lama-lama entah apa perangai yu hambur pada ai. Yu jangan bajet kuat yu. Yu jangan bajet semua orang tak boleh tegur yu. Yu jangan bejat yu je boleh bersuara orang lain tak boleh yu. Yu ni memang pantat hamis berkudis. Dah tak ada pantat, ai bagi yu pantat ya?

Saya dengan ini mengisytiharkan bahawa, saya dapat iPhone untuk hari jadi saya pemberian papa (senyum sampai telinga).

No comments: