http://www.emailcashpro.com

Tuesday, November 3, 2009

Selamat ulang tahun kepada Fira

Walaupun sudah lapan hari berlalu, saya ingin mengucapkan Selamat Ulang Tahun yang ke - 20 TAHUN kepada Firah An-Nur Binti Nazri.

Sem ini merupakan sem perkenalan rapat antara kita berdua, && aku bersyukur kerana dapat mengenali dengan lebih rapat kerana aku tahu siapa kawan sebenar && kau adalah salah seorang kawan sebenar.

Moga tahun tahun yang akan mendatang, kau akan terus menjadi kawan aku, dan aku akan setia menjadi kawan kau yang sebenar.

Selamat Ulang Tahun sekali lagi.

2 comments:

FIRAHAN-NURNAZRI said...

happy birthday to u too kimie...

yes..di semester memang merupakan perkenalan kita yang lebih rapat..

thanks 4 being my susahsenangsukamenangis friend !

omgpetch said...

you nampak lain dlm gmbar ni. cantik