Saturday, October 24, 2009

Ai benci lah sama yu

Diam diam, kadang kadang biar dipijak.
Tapi bila sudah macam ni, tak kan mahu berdiam.
Ai benci lah sama yu budak.
Haih macam macam. Ai menyampah lah dengan kaum macam yu. Sebab kaum macam yu memang mulut pantat hamis. Pantat hamis lagi ok. Mungkin yu lagi teruk dari pantas hamis. Pantat hamis berkulat agaknya.
Yu kata ai macam macam. Konon tak cerita. Tapi yu sendiri buat pasal. Konon baik. Ai tak mahu hipokrit lah yu. Bila ai tak suka, ai tunjuk. Bila ai tunjuk yu naik marah. Bila ai hipokrit yu naik marah.
Jadi pantat, ai nak buat apa?
Yu yu ikan yu.
Yu ni macam yu lah. Sebab suka menghancurkan orang. Suka mencari bahan makanan. Untuk menjadi santapan yu. Yu ni poyo lah yu.
Yu menangis, kata bukan salah. Konon terpaksa, alahai yu. Sudah lah yu. Yu pura-pura baik saja. Ai lama dah tahu yu memang sengaja nak ambil hati. Yu ni pantat berkulat lah.
Kata ai ni sombong. Tapi ai jujur lah. Tak suka jadi sombong lah. Buat apa nak senyum kambing yu. Yu ni pun.
Yu ni, satu hari ai tampar saja muka yu. Disebabkan loverboy ada, ai tak boleh nak bertindak macam tu. Ai ni penyabar yu. Yu jangan ingat ai tak berani. Ai dah lama tak main dengan darah yu.
Yu ni kan. Menguji kesabaran ai lah.
Lelon, ikan yu ni lah yang memperondakkan kita semua.
Yu ni bertopengkan muka baik. Tapi hati busuk macam pantat hamis. Yu ni, meh lah datang jumpa ai. Kita talk sama kita. Kita talk sesama manusia. Tak perlu jadi ikan, tak perlu jadi pantat. Kan yu kan?
Yu ni, tunggu peluang je. Ai pun tunggu peluang je.
Bila api bertemu api barulah syok kan? Barulah membara hangat api tu.
Yu ada pantat ke? Ke saja nak buat pantat? Atau menjadi pantat?
Yu ni.
Bye lah.
Ai benci lah sama yu.

4 comments:

Maganda said...

i wonder sapakah ikan yu tu? mahu tangkap ikan yu dan jadikan santapan makan malam? ehehe

RUSH said...

klu lah ada award utk blogger,aku rase ko bley menang dow..
ahahaa...
go gurl!

Payung said...

ikan yu ni ikan kelat. kelat bahasa. perangai pun kelat.

Payung said...

rush- hahaha terima kasih