Monday, July 27, 2009

270709


Gambar di atas tiada editan mahupun sebarang penipuan. Saya terus upload tanpa gangguan. Muka aku dijadikan sebagai cantasan Hana, sebab tak tahu lagi nak buat apa.
Semalam aku angau dengan loverboy sampaikan baju dia yang berbau masam aku sarungkan. Bau masam itulah merupakan dadah aku. Tiada bau dia, aku jadi mati.
Kepada semua orang yang tidak tahu lagi tentang berita ini :
Setiap hari Jumaat pada jam 8:00 malam - 12:00 malam, sesiapa yang ingin menonjolkan bakat nyanyian, serta bermain instrument, ataupun bersajak, ataupun berlakon, ataupun sebarang persembahan yang anda ingin tonjolkan tak kira lah anda ni paling loser atau paling hebat. Anda semua dijemput datang ke Gloria Jeans di Sunway. Tiada bayaran dikenakan, dan anda akan mendapat minuman percuma jika anda membuat persembahan. Sebarang instrument sila bawa sendiri. Drum sudah disedikan. Anda mahu main akustik pun jalan.
Cot cot cot cot *cium baju loverboy*

2 comments:

Intan QAMARHANI said...

cantik gambar kimie tu. :)

wahhh very the sweet ade baju bf die. bestnye dapat bau badan orang yang kite sayang kan! terasa seperti di awang-awangan! hehe.

The way i are said...

gloria jeans..?
camne nk apply..??