http://www.emailcashpro.com

Friday, June 26, 2009

Perginya Michael Jackson

Aku terlampau sedih sebab baru dua hari lepas, aku menonton kesemua video klip dia, dan baru beberapa hari lepas aku membuat wishing list dan salah satunya aku ingin berjumpa dengan dia. Semuanya tak sempat.
Aku rasa dia dapat rasa ajal dia makin dekat sebab itu dia masuk islam dan ingin membual final konsert Julai ini. Tiket habis dijual dengan cepat sekali dengan mencatat masa sepuluh minit dalan sejarah.
Dia lah inspirasi bagi semua pemuzik di Hollywood, dan aku percaya bahawa semua tuduhan yang dibuat ke atasnya adalah tidak betul sekali. Semuanya kerana ingin duit Michael Jackson.
Aku sayang Michael Jackson.
Aku terlampau sedih sampaikan semua berita tentang dia aku tonton dan aku dengar.

2 comments:

RUSH said...

aku sedih...

='(

Unknown said...

sedekahkan al-fatihah pada si dia sebab dia adalah saudara kita yang sesama islam. me love jacko loads. xoxo