Friday, May 22, 2009

220509

Hari ni hari yang ketiga bulan aku bersama dengan kekasih.
Mata belah kanan aku sakit. Macam ada biji yang tumbuh dalam bola mata. Kalau nak kata intai orang, aku intai siapa? Kalau nak kata aku tengok porn, aku dah lama tak tengok porn.
Entah lah.
Tadi Rush kata ada job. Minta-minta dapat sebab aku memang betul perlukan duit.
Aku tak dapat nak tidur, sebab petang tadi aku dah tidur empat jam. Nyamuk pula asyik hinggap saja pada kaki. Kacau ah (cebik bibir)
Sudah lah spray nyamuk pun dah habis, sebab aku sentiasa pegang jadi benda tu habis dalam masa dua hari. Disebabkan pokok pisang sudah ditebang, jadi nyamuk tak tahu nak menyorok di mana. Jalannya, ialah jalan-jalan dalam rumah kacau aku.
Pokok pisang dah tumbuh balik. Cepat je.

No comments: