http://www.emailcashpro.com

Thursday, May 21, 2009

Terima kasih abang posmen

Aku takut. Takut sangat. Sebab hantaran yang aku poskan semalam tidak sampai. Mungkin akan sampai pada orang lain. Ataupun barang hantaran itu akan tercicir keluar kerana gam pada sampul surat tidak lah kuat mana.
Alhamdulillah.
Kekasih dapat juga bungkusan yang aku kirimkan.
Hari ni HARI JADI kekasih. Sedikit kecewa kerana tidak dapat menyambutnya bersama. Tapi harapkan kejutan yang aku berikan, buat dia lebih tenang dan senang.
Aku terasa syok sendiri sebab aku suka memberi kejutan.
Terima kasih ya abang posmen.
Sekali lagi HAPPY BIRTHDAY MY LOVERBOY

2 comments:

FIRAHAN-NURNAZRI said...

happy birthday WAN FI.

kimie pasti seronok.

moga kalian sentiasa ceria yaaa.

Anonymous said...

" Happy Birthday To You Wanfy "
p/s : semoga berkekalan hendaknya dengan kimi! jaga dia elok2 tau! kalau tak nanti, tulang belakang dia yang patah dulu akan di operation dan digantikan dengan tulang baru, menyesak tak sudah nanti kamu! hahaha (gelak macam puki)...
kimi, meiy rindu kimi!

-meiy-