http://www.emailcashpro.com

Wednesday, July 18, 2012

Orang beranggapan "emosi tak sudah Kimie ni" 

Aku persilakan kamu untuk keluar dari membaca entri emosi aku ini. 

--

Disebabkan banyak kejadian yang menyakitkan hati, ataupun tak mahu sepanjang hari murung aku mengambil keputusan untuk tidak mengambil sesuatu yang serius. Hanyalah kerana aku tak mahu jatuh dan sakit bila diperlakukan anjing. 

Terlajak kata memang tak boleh ditarik balik, sebab kebanyakannya adalah benar dan jujur. 

Konklusinya , aku dah penat. 

Rawaknya, aku lebih emosi dan sakit bila kawan/sahabat perlakukan aku macam ni berbanding dari teman lelaki sebab kawan/sahabat yang lebih mengenali kita. 

Aku tak suka nak bermuka, sebab aku jujur dengan perasaan aku. Kalau aku senang, maka senanglah layanan aku. Kalau aku susah, makan susahlah layanan aku. 

Fikirlah sendiri. 

No comments: