http://www.emailcashpro.com

Thursday, July 12, 2012

Kerana keseronokan yang sementara itu boleh lupa kawan-kawan sebenar. 

Girlfriends always stick together. Walaupun dah bermacam cacian yang dikeluarkan. Cuma kalau kau berpaling pada sesuatu yang kau tak pasti dan meninggalkan yang pasti kau akan jatuh. 

Kalau nak sembang pasal kawan, dah naik muak sebab aku dah kena macaam ni berkali-kali dah sampaikan bila aku dah keluar perkataan MALAS maka MALASLAH layanan aku disebabkan kawan itu sendiri berpaling. 

Dan disebabkan aku terlampau mengambil berat dan sebab sayang aku yang jujur, aku dilabelkan dengan keji. Kalau kawan sendiri rasa rimas dengan perhatian yang kita berikan, maka aku berundur dan tak lagi aku ambil tahu tentang kisah hidup kau. 

Sebab, 

1) Untuk dapatkan kepastian aku bersemuka
2) Dah dapat kepastian, kau bermuka
3) Bermuka, kemudian rimas dengan 'ambil berat' aku ni

Sedih sebab tahi yang aku dapat. 

Aku minta maaf menyebabkan kau tersinggung dan menganggap aku menunding jari terhadap kau. Kalau aku menunding jari, aku takkan bersemuka dengan kau. Aku takkan dapatkan kepastian dari kau. 

Aku tutup persahabatan ini sebab mungkin kau sudah ada persahabatan baru yang kau sendiri tak pasti akan kekal.

gambar sebagai penutup

No comments: