http://www.emailcashpro.com

Sunday, April 8, 2012

Fuhh fuhh. Sapu-sapu habuk yang ada. MasyaAllah kasihan Neverland. Dah lama aku tinggalkan berdebu, berlengas dan sebusuknya. 

(sembur spray minyak wangi)

Ehem ehem. Semenjak aku berhenti menjadi cikgu, alhamdulillah semua urusan dipermudahkan olehNya. Tapi banyak betul dugaan yang Tuhan turunkan. Di sebelah dugaan yang diturunkan, aku bersabar dan bertawakal. 

--

Sekarang aku terlampau sibuk dengan kerja baru dan bersyukur sebab dapat pembantu yang banyak menolong (Maya). Terlampau sibuk sehinggakan boleh susut badan (perasan sendiri) Terlampau sibuk sehinggakan lupa hari jadi kawan-kawan terdekat (harap tak lupa hari jadi mummy lagi dua hari ni) 

Walaupun di Damansara aku boleh online sesuka hati aku, tapi tak ada masa nak update pada Neverland disebabkan kepala otak ligat memikirkan benda lain, dari memikirkan ayat ala-ala gempak di Neverland (damn you)

Dapat pula surat dari PNS (biasiswa) sebab tak hantar result pada mereka. Damn it, karang tak pasal pasal kena bayar balik sebab tak hantar result. 

Disebabkan aku banyak kali keluar dari page ni, maka aku tutup sini sajalah. 


No comments: