http://www.emailcashpro.com

Wednesday, October 26, 2011

Bila hati tengah remuk, masa itu lah banyak cerita-cerita cinta yang keluar.

Apatah lagi menonton 500 days of Summer.

Mom cakap "mummy tengok kakak tak ada meraung sedih ke apa"

Sebab mungkin sudah tiba waktunya di mana kadang-kadang kita tak perlu nak meratap kesedihan yang terlalu lama. Sebabnya ada lagi hari-hari yang mendatang yang perlu kita lalui.

Hati aku berdenyut sakit, mata dah lama berlopak. Cuma untuk masa sekarang disebabkan aku terikat dengan commitment kerja, jadi aku tak ada masa untuk duduk di ceruk bilik kemudian meraung macam dulu. Aku tak ada masa.

Cuma apa yang aku mahu nyatakan di sini, bahawa aku maafkan dan berterima kasih sebab DIA pernah ada dalam hidup aku dan terlalu banyak kenangan yang berbuku-buku aku mahu menulis. Mungkin ini adalah salah satu penyelesaian untuk kami berdua.

Aku tak mahu lagi berlembut hati, sebab itulah yang membuatkan ramai yang memijak kepala aku.

Aku tak pernah menyangka semua ini akan berakhir dengan sebegini rupa tanpa berbincang, tetapi ini adalah kehendak DIA, dan aku tak mahu memaksa.

Mana mungkin aku akan mendapat lelaki sebaik dia, dan setiap perhubungan jika tiada persefahaman tidak akan kekal lama, dan aku redha. Biarlah aku punya masa yang panjang, kemudian barulah aku boleh menangis sekuat hati, menjerit, bertumbuk sana sini.

Hei! Am always think positive, that is why am still standing and keep smiling :)

Pesanan kepada si DIA : I am sorry for all my wrong doing. I never thought it could turn this way. I never thought our relationship can be last for 2 years and a half. I really enjoy having relationship with you. You taught me many things, and be a better person. You taught me how to be independent, how to be patient, how to control our emotion, how to be creative, how to tolerate with other people. Big thanks to you. I do miss you right now. Fucking much. But you're the one who asked for this, and I will never push you or beg for sorry. I really loves you, I do. Until now. I hope you will be happy with someone else after this, and I hope you could find a better women than me. I know you can cause you're a good guy with good heart. But please appreciate your girl after this, cause every girl deserve to be happy and always tolerate.

Goodbye, I love you W.

--

Disebabkan esok konvokesyen, aku rasa aku deserve untuk meraikan, bukan untuk meraung kesedihan :) :)

No comments: