Friday, September 23, 2011

10:48am

W : Hello, assalammualaikum
K : Waalaikummussalam
W : Ni I ni..

Mata terbeliak walaupun mengantuk gila baru lelap mata jam 8 pagi

K : Baby!!!!! Baby baby, I rindu you sangat. You kat mana ni?
W : I kat sentral ni, dah sampai bawah dah. You ingat dekat I tak?
K : I ingat kat you lah baby. Rindu sangat sangat
W : I pun rindu sangat dengan you. I selalu tengok gambar you dekat kamera. Phone I pecah, kasut semua pecah.
K : Baby kena masuk hutan balik ke?
W : Ha'ah, kejap lagi ni nak pergi (ok yang ini sebenarnya tak berapa ingat apa dia cakap) lepas tu I masuk balik
K : Haaaa masuk balik? Baby balik bila?
W : I balik mungkin 30hb kot
K : Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Ok yang selebihnya lebih privasi. Tapi walaupun tak sampai 5 minit berbicara, hati dah cukup lepas rindu yang berkepuk ni dan kerisauan dah hilang.

No comments: