Monday, July 11, 2011

Sesiapa yang meninginkan I untuk menjadi isterinya haruslah punya banyak wang. Muahahahahaha (gelak evil)

Aku tak suka dengan hantaran yang banyak, cukup 3 dulang, dan aku akan balas 5. Akan tetapi, ulang semula ya TETAPI, di antara tiga dulang itu salah satunya adalah...

Range Rover Vogue.

I rasa kalau I bawa kereta ni, macam rasa Vogue sangat.

Dari dalam keretanya.
Kalau tak boleh Range Rover, mungkin ini boleh?

BMW x6 Sport.

Warna merah ni buat I horny tau.

Ok lah I bagi peluang kalau tak banyak duit nak bagi Range Rover ataupun BMW.

Satria Neo. Sebab dulu I minat betul Satria GTI.

Haaaaa mesti ok kan?
Mesti bakal suami rasa lega dengan pilihan kereta ketiga ni o.O

Tapi aku nak yang pertama atau kedua juga!

Ok yang sebenarnya, aku nak makan tengahari ini esok di...emmm dapat agak tak dimana?
Haaaa kat sini, dah dapat agak tak?






Tadaaaaaa. Nak suruh budak hidung besar belanja.

No comments: