http://www.emailcashpro.com

Thursday, May 5, 2011

Kau memang kejam dengan kata-kata kau yang cukup menyinggung perasaan aku. Cukuplah kau humban dengan maki hamun serta kata-kata yang tak berasas kau tu pada aku.

Aku rasa tak bernyawa untuk sekarang sebab cukup sekejap aku mahu bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Aku rasa aku tak layak untuk berada di atas, dan kemudian dikatakan lupa diri.

Jadi apa aku perlu buat? Memang aku tak layak ke untuk bersyukur dan meraikan apa yang aku genggam ini?

Fuck this feeling.

Kata lah apa kamu mahu katakan. Sebab kata-kata mu itu memang tak berasas dan tak mungkin aku boleh maafkan untuk kali yang entah keberapa. Sebab memang aku ni untuk dilemparkan dengan makian, kemudian aku telan seterusnya memaafkan berulang kali.

Memang ditahikan.

Memang dibabikan.

No comments: