Saturday, March 26, 2011

Maaflah. Kesian dengan blog sendiri. Dah bersarang dan bersemut jadinya. Aku sekarang ada dekat rumah, cuba untuk melarikan diri dari termuntah melihat muka-muka yang memualkan dan meluatkan. Mungkin sebab muka-muka yang memualkan dan meluatkan itu, dah berkali-kali memijak kepala aku sampaikan aku terpaksa menatang hati muka-muka yang memualkan dan meluatkan itu SAMPAIKAN LAGI hati aku tak terjaga.

Enough is enough.

Im sick and tired of all drama.

Untuk semua sedia maklum, aku dah cuba untuk terus kehadapan, tapi masih lagi begitu. Mungkin semua sudah sedia maklum, aku dengan dia memang tak boleh nak berpisah walaupun banyak konflik.

Aku rasa nak termuntah depan pc di bilik editing, bila dah menatang selama 3 minggu. Siapa sanggup nak menanggung kos?

Biasalah bila benda yang nampak buruk, semuanya tunjuk aku. Bila benda bagus, semuanya tunjuk diri sendiri. Rasa nak ludah macam air terjun pada muka banjingan macam tu.

Sesiapa yang terasa macam "Kenapa Kimie tak tegur aku?" , "Kenapa Kimie macam tak nak pandang aku langsung?" , "Kenapa Kimie macam nak tak nak cakap dengan aku?" , "Whats wrong with Kimie?" , haaaaaaaa maknanya dia lah yang meludah-ludah ke muka aku berkali-kali, dan aku akan meludah berkali ganda.

Aku tak suka nak berselindung, sebab bila aku tak suka, aku tunjuk aku tak suka. Aku tak suka nak berpura-pura..like "Hei yang, bla bla bla bla bla", "Eh you, lama tak nampak, bla bla bla bla bla".

Petuih.

Sekarang ni boleh lah kau-kau-kau-kau dan kau boleh buat aku macam ni sebab aku lembut hati. Tapi kau-kau-kau-kau dan kau jangan ingat aku akan beri muka lepas ni. Sebab kau-kau-kau-kau dan kau dah dibuang dalam list kawan aku. Automatically.

Macam orang yang bernama dengan huruf K, boyfriend kepada kawan aku, yang mana aku MEMANG TAK SUKA, dan AKU MEMANG TAK TEGUR, sebab perangai dia yang DEPAN MANIS, belakang mulut macam PALAT. Malas nak beritahu yang K dulu memang seorang PENIPU dan seorang yang membawa VIRUS sebab mulutnya.

Ok enough Mariana. Awak dah lebih sangat ni.

Mana tak lebihnya.

Mana boleh Mariana. Bawa bertenang.

TAK BOLEH!

Awak boleh Mariana.

Ahhhhh, shut up!!!

Sampaikan bila hati aku dah penuh dengan rasa meluat, sampaikan kawan-kawan-kawan aku kena tempias. Tapi fikir-fikirkan lah. Mana antara kau-kau-kau-kau dan kau ni yang rasa dah hancurkan hati aku, sampaikan aku tak anggap kau kawan sekali pun, boleh datang rumah aku sambil minum kopi. Kita cerita kat table. Ok?

No comments: