Sunday, December 26, 2010

Entri kali ini agak beremosi sebabnya dah berkali-kali aku melihat adik lelaki kesayangan aku sendiri dalam keadaan yang tak menentu. Tak ada siapa nak bercerita. Tak ada siapa nak bermain bersama. Nak harapkan kakak-kakak yaang brutal ni untuk melayan tak sama kalau lelaki yang melayan.

Aku dah kata. Aku memang beremosi untuk sekarang. Rasa nak maki orang terdekat, sebabnya tak diberi perhatian. Aku terasa seperti hidup dalam dunia sendiri. Mahukan perlindungan. Mahukan kata-kata semangat. Jauh sekali nak mendengar.

Memang sucks.

Aku terasa-terasa-terasa. Memang aku terasa dengan kau. Nak cari teman yang boleh mendengar tak sama dengan nak bercerita dengan orang yang kita sayang.

Argh, kalau jadi macam dulu hidup dalam keadaan huru hara memang akan buat perangai. Sebabnya aku boleh menerima, aku dah malas nak rasa apa-apa, sebab buang masa.

Pertukaran plan..

RABU : PINDAH RUMAH KE SEKSYEN 5
RABU PETANG : PINDAH RUMAH KE SHAH ALAM

Tolong lah o.O" tak ada je jejaka-jejaka sador nak datang menolong? Hmmm, tengok. Nak kena minta tolong dengan orang lain juga.

No comments: