http://www.emailcashpro.com

Friday, October 22, 2010

--tatapan--

Ok ini gambar muka berlagak comel. (padahal memang comel pun, ha-ha-ha)Yo, sungguh cerah di hari malam ya. Haaaa ambik muka hodoh.

Untuk tidak menyakitkan mata...
Ambik lagi gambar cantik yang perasan hot.

Berikan tepukan gemuruh kepada Nana kerana berjaya sponsor webcam kepada saya. Saya tahu banyak betul gambar mengarut saya dalam folder kamu. Tapi saya tahu kamu sayang saya (gelak gedik sambil tutup mulut)

Baju yang dipakai memang berkaitan dengan entri. Sebab warna putih. Hadiah hari jadi paling best sebab semua warna putih. Beg putih. Baju putih. Bunga ros putih. Teddy besar putih yang sangat besar hasil bagian dari Epul, Mamu, Boy, Faliq dan Fariz. Ishk ishk.

Aku sebenarnya tunggu orang belanja aku lepak-lepak-jimba untuk hari jadi.

No comments: