http://www.emailcashpro.com

Monday, August 9, 2010

--nota--

Kegembiraan semua sekejap. Untuk aku. Bila duduk seorang,mula lah kepala berimaginasi mempunyai hidup yang lebih sempurna. Mempunyai rumah yang comel, tapi sweet. Mempunyai rumah tepi pantai. Lepas tu boleh mandi laut selalu, sebab aku suka laut.

Semuanya berimaginasi. Untuk buat aku gembira. Aku hidup dalam bayangan. Aku hidup dalam angan-angan. Buat seperti biasa.

Bila orang cari pasal, mula lah aku akan melenting sebab aku dah dibebani dengan masalah. Kenapa kau perlu beban aku lagi?

Aku dah cukup terbeban dah ni. Tolong jangan bebani dengan masalah yang lain.

Cuba faham bahawa aku hanya inginkan perhatian. Bukan banyak pun, cukup sekadar tanya khabar, apa aktiviti aku hari ini. Perempuan memang suka dengan benda yang remeh.

Weh, aku sebenarnya tak happy lah. Orang yang faham aku sahaja, yang akan selalu ajak aku keluar.

No comments: