http://www.emailcashpro.com

Sunday, May 30, 2010

Orang kata jangan melenting

Tapi aku nak melenting juga.

Amboi,amboi,amboi.

Dia kata "I tak suka orang cakap belakang, cakap depan-depan lah. Tiba-tiba nak burukkan nama I dekat blog. Apehal?"

Lepas tu dia buat "I tak suka perempuan ni, sebab dia......"

Halo,halo,halo baby kenapa you macam bahlol. You macam pantat, pantat hamis kulat-kulat.

Awak fikir awak boleh cakap apa-apa tentang orang. Awak fikir orang tak boleh kata tentang awak, sedangkan awak pun buat benda yang sama. Apakah itu?

Awak macam budak-budak. Umur dah pangkal 2, tapi pemikiran macam 12 tahun. Awak boleh kawan dengan budak-budak perempuan yang berlagak bodoh. Bukan berlagak pandai. Awak cantik, tapi sayang awak dungu.

Awak sama macam perempuan yang kata tentang awak, tapi awak tak sedar benda ni kena balik. Awak fikir awak hebat bila mencarut, tapi awak tak fikir apa kebolehan saya lebih dari mencarut. Awak mungkin tak tahu, tapi awak tanyalah siapa yang tahu bila saya rasa dah amat meluat dengan awak.

Kebelakangan ini, aku dapat tahu bahawa ramai perempuan dan lelaki mula berkata-kata. Mereka bukan kawan, tapi haiwan. Aku makin meluat, nak muntah cacing.

Haiwan, awak ni memang lah.

No comments: