http://www.emailcashpro.com

Wednesday, March 24, 2010

Tenang sekejap

Aku malas mahu berdrama, dan aku mengambil masa untuk muhasabah diri.

Merasakan diri teramat bodoh dan terlampau bodoh kerana menyakiti hati loverboy berulang kali. Dan aku membuat keputusan dimana, meratapi kesalahan sendiri dan mengambil masa untuk menenangkan diri. Hei, aku memang emosi tak terkawal. Dan membuat diri aku mementingkan diri sendiri.

Surat secara umum khas untuk loverboy,

Baby, timi timi minta maaf ya. Timi timi sekarang ni memang emosi kuat, dan timi timi tunaikan apa yang timi timi janjikan semalam (kenyit mata) timi timi rindukan sangat dekat baby (cium dekat dahi)

Terima kasih.

Kalau engkau orang geli, siapa suruh baca weh (jelir lidah)

Aku rasa keputusan yang aku buat ini bukan kerana apa, tetapi kerana sikap aku.

Fuhhhhhh (tarik nafas panjang)

No comments: