Wednesday, March 3, 2010

Menjerit

Satu hari nanti mungkin orang akan faham kenapa aku buat macam ni. Satu hari nanti mungkin dia akan faham bagaimana aku sayangkan dia. Satu hari nanti dia akan faham kenapa aku beremosi tak tentu hala.


Hunger.


Dahagakan.


Perempuan dalam perhubungan bukan kerana sunyi tetapi kerana sayang. Jadi menagih sayang, benda itu tidak salah. Menagih untuk dibelai walaupun sekejap pun tidak salah.

Aku tak-berapa-nak-tahan-dengan-kisah. Cuba lagi menjadi dewasa. Cuba fikir bagaimana mummy di rumah menanti papa untuk mesej dan call.

(diam)

Sibuk pun sibuklah. Janji kalau tanggungjawab sebagai pasangan dengan memberikan kata-kata manis pun jadilah.

(diam lagi)

Cuba untuk gembirakan hati sendiri.

Lalalalalalalalala

Geram-geram aku pun, aku rindu kau lah monyet (Wan Mohd Firdaus) Aku tahan rindu, tak apa.

(tunduk sekejap menangis sikit)

2 comments:

mohamad 'may' yawmon said...

sama nasib dengan kita lah awak. tapi tak sangka pulak awak memang suka monyet? jom kita pergi siar2 cari monyet. mesti terubat rindu. sian dia, rindu kat monyet. hurmm2... =D

love , friendship & tragedy ♥ said...

dye ckp awak jiwang sgt.
itu masalahnye.
ahahhahahha..


manje boleh..
tp jangan lebih2..
agagaga..