http://www.emailcashpro.com

Thursday, February 25, 2010

Lagi sorang cari pasal

Semalam malam, Sirah Junjungan mampu membuatkan penonton mengalirkan air mata. Pengakhiran pentas, dicemari oleh lelaki-lelaki yang persis perempuan naik ke pentas, kemudian memalukan diri sendiri. Aku tak faham, kenapa perlu bersikap demikian sedangkan pentas baru menceritakan tentang Rasul.
Tak insaf lagi ke?
Jangan cemar konsep pentas, kemudian orang akan bercerita tentang kamu.
Tak faham kenapa dah ramai sangat pondan?
Sudah lah makan hati dengan sesetangah pihak, terpaksa berkelakuan di luar kawalan. Perut dah lapar, tentu nak penuhkan. Dan pergi ke pak guard untuk meninggalkan kas pelajar, sebab nak makan ke Kandang.
K : Pak cik saya nak makan Kandang, tinggalkan kad matrix ya?
Bodoh : Tak boleh, dah pukul sebelas lebih ni. Kalau nak keluar pergi minta RS
Di situ jugalah, pak guard terpaksa menerima makian aku. Aku tak kisah kau lagi tua, tapi tak berperikemanusiaan langsung.
K : Bodoh! Orang nak pergi makan pun susah!
Berlalu pergi sambil cuba untuk melakukan perlakuan di dalam kawalan. Darah main meluap, maka selera makan pun meluap.
Sekarang ni, disebabkan aku di dalam luar kawalan, terpaksa memakai pakaian di luar kawalan.
p/s: HAPPY ONE YEAR ANNIVERSARY TO ME AND LOVERBOY

1 comment:

omgpetch said...

susah menjadi perempuan uitm. banyak dugaannya.

harap byk bersabar.

**nasihat saya, cari saja rumah sewa start sem dpn ye ;)