http://www.emailcashpro.com

Monday, January 18, 2010

Ai dont care

Aku dan loverboy dah jadi popular sebab nama kami naik dekat board fakulti. Pergilah tengok dan tangkap gambar. Nanti kemudian, aku akan taruk gambar aku sebelah nama. Baru lah lagi market bukan?
Ai dont care.
Untuk sekarang ni, rasa nak menangis, tapi tak mengalir air mata, dan fikir hanya untuk sekejap. Bukan untuk masa jangka yang lama.
Ai dont care.
Rabu ni buat perut aku rasa lain macam. Nak berak semuanya ada. Datang lah kalau rajin. Tapi mungkin akan jadi satu pergaduhan sebab Q&A akan dijalankan pada hari yang sama budak budak induction buat persembahan. Semestinya ramai akan pergi menonton persembahan, sebab nak tengok budak budak segar lagi montok.
Weh -_______________-
Ai dont care, ai nak pergi juga.
Ai pandang sipi-sipi je dengan masalah sekarang, sebab masalah aku ada sekarang dah terlebih beban sampai tak mampu nak pikul. Berat bahu aku weh.
Kalau aku menjadi seorang pemimpin di kolej dah lama aku tibai pengurusan kolej. Kau tunggu je lah masanya. Sebab suara pelajar lagi ramai dari suara orang atasan yang berfikiran sempit dan kedekut dan mementingkan diri sendiri dan tidak berperikemanusiaan (sikit) dan langsung tidak mendengar masalah pelajar.
Tahu nak tibai, tahu nak ambil duit pelajar.
Weh kalau macam ni, malas nak belajar dengan Uni kerajaan. Sama je weh.
Ai dont care.
Ada juga lecturer yang ikut kepala sendiri, tak mahu mendengar. Adoi. Yang pelajar ni diam, sebab mesti markah sikit kalau mulut banyak menentang.
Kata free country.
Ai dont care.

1 comment:

omgpetch said...

ya Allah, tersgt sgt sgt lah setuju!

bile bace any entry psl kolej, mesti rasa marah dan bengang tu terus membuak buak kat dada.

kenapa yeh?