http://www.emailcashpro.com

Saturday, December 26, 2009

Pulih sikit sikit

Aku kagum dengan diri sendiri kerana berjaya juga melunaskan apa yang patut.

Penat wei penat.

Aku juga kagum dengan diri sendiri kerana berjaya untuk mematangkan fikiran dan juga ingin menghabiskan masa masa ini dengan enjoy secara drastik. Masa itu sangatlah precious sehinggakan kita akan menjadi bodoh kerana membuang masa.

Susah wei susah.

Aku kagum kerana budak monyet sanggup bertahan dengan perangai aku yang suka berfikiran terlampau jauh.

Kagum wei kagum.

Aku sudah berbincang dengan papa dan mummy, dan semua ini adalah perancangan. Engkau orang kena alert dengan perkataan perancangan. Semua ini boleh berubah bila-bila masa.

Perbincangan itu terpaksa dirahsiakan dan telah memberitahu kepada budak monyet.

Ok, budak monyet terkejut. Dengan itu dia seharusnya mencari dan mengumpul duit dengan secepat yang mungkin. *cuak*

Minggu depan, masuk kampus. Kalau tambah lagi sebulan boleh tak? Sebab aku malas nak bangun jam 6.30 pagi mandi, mencuci baju kemudian pergi ke kelas.

Loverboy akan kembali ke tanah air (Kuala Lumpur) pada esok hari dan aku terlampau teruja untuk menyambut Tahun Baru bersama dia dan teman teman tetek aku.

Engkau orang semua sambut mana?

2 comments:

omgpetch said...

beb u dah makin cantik ni. ish ape rahsia ni.

btw rmbt bru sue dgt letop ok! mega wey

oh dtg lah langkawi! i new year kat sana! hahahaha. syg kan org new year sedap2, i new year buat show kt langkawi

Neverland said...

kan petchai kan. sue punya rambut memang i suka gila. hehe. memang letop lah!

haha, kesian lah you. tak best apa. dah habis show still boleh celebrate juga apa. dapat juga duit apa.