http://www.emailcashpro.com

Wednesday, November 11, 2009

Tak sabar

Nak jumpa dengan budak-budak gila ini membuatkan aku agak teruja sebab dah lama tidak mencapap dan meronggeng. Hana awal-awal sudah booking aku untuk menonton 2012. Kesimpulannya aku harus menonton 2012 sebanyak tiga kali. Pertama dengan loverboy pada esok hari. Kedua pada hari Isnin depan bersama Hana dan gegirl. Ketiga bersama adik-beradik pada Sabtu depan.
Belum cuti tapi sudah dibooking (gelak macam cipan)
Semalam malam aku belek-belek blog orang, dan aku terjumpa seorang perempuan ini yang aku tak kenal, tapi entah kenapa dia curi post aku. Kalau satu post tak apa, ini lima post dia curi. Konon itu kisah dia. Dan seharusnya aku menulis "get your own life bitch", dan pada hari ini saya membuka blog beliau, sudah tidak ada blog beliau. Siapakah beliau?
Cuti ini berangan nak naik ke Genting bersama gegirl.
Esok tentu mata aku akan bengkak kerana melihat melepaskan loverboy selama satu bulan setengah (kesat hidung garu mata)

No comments: