http://www.emailcashpro.com

Friday, November 13, 2009

Rama-rama dalam perut

K : Baby, tadi soalan susah gila. Nak menangis, nak you hug I baby :(
W : Same la dgn soalan i..meh duduk atas riba i..i peluk you kuat2..
K : (muncung) bau bau bahu you. *tooot* *tooot* *tooot*
W : Hee :)..xpe2 u jangan layan dorg..nnt blk sane i tendang dorg ye? dah2 jgn menangis..i nyanyi lagu untuk u..
teringat slalu wajah kekasih ku, di saat kau jatuh aku datang, tenangkan jiwa mu, jangan menangis hapus air mata mu, ku kan tetap disisimu..tenang,sayang, ku pasti akan datang, yakin la aku menjemputmu..ini syurga kita, tiada yang meguasainya, tempat kita bercanda dan bercinta
Baby, I miss you already padahal semalam you halau I balik cepat sebab tak nak tengok I menangis. You jahat, sebab lambai dari tingkap I turun dari eskalator. Nak menangis tapi I tahan. I menangis sepanjang jalan I ke kereta. You jahat sebab peluk I kejap je, sebab takut tak dapat lepaskan I. Padahal mata you bergenang air mata.
(diam dan termenung sekejap)
Tadi paper teori memang 'terbaik'. Saya menjawab dengan penuh kesabaran tidak tahu apa akan jadi markah saya nanti.
2012 saya sudah tonton. Saya senyum dengan bangga serta mendada, dan anda dapat pasti bagaimana kehebatan ceritanya.
Mood sekarang memang rindu terlampau dengan loverboy (masam mencuka)

No comments: