http://www.emailcashpro.com

Sunday, November 15, 2009

Makan besar

Tadi aku pergi ke Low Yat dengan papa sebab nak activekan GPRS pada iPhone, tapi tak boleh. (aku rasa nak maki hamun, tapi aku diam sekejap) Balik tu, terus masak untuk makan besar sebab Acu yang perasan macam Amy Search dan sering kata nak diet, padahal nasi bertambah datang ke rumah bersama keluarga.
Papa memang suka masak Western, dan aku memang terer kalau masak Western, Itali dan ke arah kebaratan, tetapi bukan ketimuran.
Lihat Acu sedang basa paper di bawah, dan kami struggle di dapur. Tapi aku sempat captured moment ni dengan handphone, jadi gambar tak seberapa baik.
Disebabkan keadaan dapur yang kecil dan agak panas, Ojum dan Caca menghala kipas bilik ke dapaur. Tetapi...
Kemunculan budak gedik ini berdiri sahaja di depan kipas, angin kipas tidak dapat masuk ke dapur. Konon-konon macam Marilyn Monroe, tapi versi tepi bukan bawah. Dengan isi yang agak banyak masuk ke dalam perut, saya tak nak makan nasi lepas ni. (azam tahi ayam saja)

No comments: