http://www.emailcashpro.com

Monday, September 7, 2009

Meh sini meh

Setiap kali masuk kelas ayah, ayah mesti akan kata aku tak ok. Sedangkan aku sudah duduk depan dia, gelak ketawa bergossip, dia masih mengatakan aku tak ok. Emosi aku tak ok katanya. Emosi aku tak bijak mengawal aku.

Emosi aku tak terkawal bila perkara sebenar meruntun jiwa seperti di bawah :

Semua orang sedia maklum bahawa Megan Fox merupakan ikon seksi paling panas, pssssssstttttttttt. Aku tengok pun terliur. Tetapi disebabkan sesetengah pihak yang jealous terlampau, orang-orang itu mengatakan bahawa...

Landon Donova pemain bola sepak. Ini ke Megan Fox yang orang katakan? Masuk akal atau tidak? Ke nak kena tunjuk vagina Megan Fox baru semua percaya bahawa Megan Fox itu perempuan tulen.

Emosi aku terganggu dengan statement macam ni.

Emosi aku juga terganggu apabila seorang jejaka tinggi lampai, memang famous lah dia tu. Sebab paras muka dia memang mengancam. Bercakap dengan perempuan pun,perempuan nak duduk lama-lama dengan dia. Lagi-lagi dengan muka dia yang bersih. Pernah juga dia bagi sejambak bunga ros merah pada kawan baiknya perempuan di khalayak ramai. Ehem ehem.

Tetapi emosi ini terganggu apabila..lelaki itu dikatakan gay. Rupanya dia buat semua itu semata-mata untuk mengaburi mata orang, lagi-lagi mata lensa dan mulut celupar media dan wartawan. Sudah lah terpampang lah, gambar dia dengan teman lelakinya bercumbu di sinki tandas hotel.

Fuyoooo. Memang emosi aku terganggu.

Lagi satu kisah apabila, seorang wanita yang lemah lembut dan kita menganggapkan bahawa dia seorang wanita yang baik, telah pun mengahwini dengan orang yang menggelarnya ustaz. Nak dikatakan wanita ini merupakan sepupu jauh-jauh aku. Makcik dan pakcik aku yang pergi malis nikah dia. Wanita ini juga telah merampas suami orang, walaupun bukan dalam statement couple, tetapi rapat-rapat dengan suami orang.

Untuk apa, kalau sudah tahu dia suami orang usahkan rapat. Berdating ke tepi pantai, tengok midnight movie sama-sama. Bahagia muka wanita itu setelah bernikah.

Emosi aku juga terganggu.

Sekarang ni mulut aku dah jadi mulut Melodi. Sesiapa yang mempunyai isu hangat serta mempunyai foto yang ingin dikongsi bersama, e-mail kepada saya (haha)

1 comment:

Mohamad Hj Yawmon said...

ada isu hangat ni kakak!
nak kena jumpa berdepan baru ley story tapi bole ker kita story depan2? huhu...