http://www.emailcashpro.com

Sunday, September 6, 2009

Nothing interesting

Ada setengah orang cemburu dia cakap. Setengah cemburu, bertindak secara diam. Setengah cemburu membalas dendam. Setengah cemburu, makan hati. Sekarang ni aku dalam kategori cemburu bertindak secara diam. Kiranya aku cemburu dengan seorang gadis yang baru melempari masuk ke MySpace. Aduhai betapa cantiknya perempuan itu.
Cemburu datang menjalar dalam badan dan kepala sudah memutar strategi untuk bertukar. Biasalah perempuan. Lihat perempuan itu memiliki rambut panjang mengurai warna perang yang cantik seperti alamak siapa yang nyanyi lagu Love Story tu?
Diam je tau.
Aku sekarang tengah struggle menyiapkan assignment yang harus dibuat balik, kerana markah bawah 15. Shit! Orang lain senang lenang tidur kat rumah. Aku sekarang ni pun tengah twiter-ing (pilihjalan). Jom!
Aku baru lepas baca artikel tentang 'kenapa lelaki suka dengan perempuan seksi'. Menarik sebab dah lama orang tak post tentang itu. Fakta juga memang benar. Sebab teman lelaki akan marah kalau lelaki lain sibuk pandang tetek teman wanita dia, sebab tetek terjojol keluar. Kalau kau sebagai teman lelaki tak suka, tak payah suruh teman wanita kau pakai baju yang tetek terjojol. Lagi satu, kalau tak suka, tak payah suruh teman wanita kau pakai skrit pendek yang menampak panties serta pepek (bagi yang tak pakai). Bila lelaki lain usha, sibuk nak maki hamun. Kau pilih awek macam tu siapa suruh. Kau nak tunjuk pada semua orang yang awek kau ni HOT dan SEKSI. Tapi kau marah bila lelaki lain usha ghairah. BODOH TAK? Kalau teman wanita kau memakai jubah dan bertudung labuh dan lelaki lain memandangnya begitu, kau nak tumbuk ke apa, boleh lah.
Kebanyakan lelaki lain juga suka melihat dada wanita secara percuma. Zaman sekarang memang senang untuk melihat apatah lagi tak minta pun untuk melihat. Dah terserempak di tepi jalan. Dan untuk aku sekarang ini pun, berhati-hati memakai baju, sebab loverboy dah warning awal-awal.
"I tak nak orang lain tengok kepunyaan I"
Jadi aku simpan elok-elok untuk dia. Ceh! Walaupun simpan itu tidak sampai ke memakai tudung. Cukup sekadar tidak menampak bentuk buah dada.
Kepada para wanita di luar sana, jika anda memakai pakaian yang menjolok mata, janganlah anda marahkan orang yang memandang ke tubuh anda dengan pandangan yang ghairah walaupun dia tu tak handsome, kerana anda sendiri yang buat tayangan percuma. Jadi apakah langkah untuk menghindari dari orang memandang dengan gaya yang begitu?
Kalau orang pandang, maknanya anda cukup hebat dan boleh menjadi pelakon 5 star di Hollywood. Kalau awak memang pakai untuk fesyen, tak payah marah-marah orang lain eh? Duduk diam diam, buat kerja awak sendiri. Jangan salahkan orang lain, kerana kesilapan itu datang daripada kita sendiri.
Kepada para lelaki yang memiliki teman wanita yang seksi, anda seharusnya memiliki sikap yang sabar kerana anda sendiri yang mahu orang memandang teman wanita anda menarik. Menarik untuk ghairah terutamanya.
Aku juga baru lepas baca artikel tentang 'kenapa perempuan tidak bertudung akan menyalahkan perempuan yang bertudung lebih jahat?'. Sebab sesetengah perempuan yang tidak bertudung ini selalu tengok perempuan bertudung buat video lucah dan terpampang di youtube. Memang kebanyakan yang keluar youtube semuanya bertudung. Yang tak bertudung ni cuma tak terpapar je. Sebab dah bosan asyik tengok orang yang bertudung. Hakikatnya, semua orang memiliki nafsu. Cuma yang lain, bagaimana anda mengawalnya dan menjaganya.
Kalau nak buat seks pun, janganlah kau rakamkan, biarpun teman lelaki kau pujuk rayu kau konon untuk tantapan dia sendiri. Sebab kawan-kawan dia godek handphone dia, tidak pun lepas kau break dengan dia. Kalau nak buat seks pun, janganlah buat di tempat awam. Sewa hotel terus. Tempat public macam ni, memang lah muka kau senang terpampang.
Ataupun lagi senang, tak payah buat. Jujurnya aku tak kisah kalau kau orang semua nak cerita tentang seks life sebab bagi aku semua orang pun memang mempunyai nafsu begitu.
Kepada perempuan bertudung yang buat seks ini aku sarankan jagalah diri anda lebih berhati hati selepas ini. Kepada perempuan tak berudung ini, jangan lah pertikaikan orang yang bertudung ni bukan lah baik sangat. Sebab kita pun sama.
Baiklah. Tetek aku mulai sakit disebabkan aku memakai bra besi.

2 comments:

Maganda Si Intan said...

terbaik! (:
bra besi untuk dada yang byk isi, bagi dada yang tak banyak isi, tak payah pakai bra ada besi. ahaha. (:

Mohamad Hj Yawmon said...

suka apa yang maganda cakapkan! haha, macam kena2 jer kan?
i ada masalah lah, kalau g triumph, dyeowng salu cakap tak der saiz nak bagi i,so macam mana?
ada tahu mana2 kedai yang bagus x? =p