http://www.emailcashpro.com

Sunday, August 16, 2009

Saya keliru

Hai awak ni suka buat saya keliru dengan situasi sampai buat sakit sakit perut yang melampau. Awak ni cuba duduk diam dan jangan cuba untuk tidak bersuara. Saya makin keliru lah dengan kata-kata awak. Awak buat saya gundah tak tentu pasal.
Awak ni macam-macam lah.
--
Saya makin keliru bila awak perangai berubah jadi orang lain. Dan saya juga makin keliru bila awak cuba tukar kata-kata awak dengan perangai awak.
Awak ni macam macam lah.
--
Saya makin keliru bila pihak UiTM suka buat gempak dengan mengeluarkan surat pekeliling mengatakan bahawa tidak boleh aktiviti di luar dijalankan. Awak dah buat kami semua tak boleh jalan ke Taman Negara tahu tak.
Awak ni macam-macam lah.
--
Saya makin keliru apabila saya melihat kilat berbentuk ular dengan mata saya sendiri. Saya tak tipu ada saksi yang lain. Makin takut saya bila H1N1 makin menular.

No comments: