http://www.emailcashpro.com

Sunday, August 23, 2009

Mask

Tadi aku baru saja bertopeng pergi Giant beli barang dapur. Sebabnya aku sesak nafas dan bersin. Alahai sukarnya untuk bernafas. Boleh tak sesiapa designkan mask yang ada cooler ataupun yang bercorak lebih menyeronokkan. Macam sesak nafas dan tali yang dipakai buatkan telinga jadi panas dan sakit.
Bila sudah hampir berapa jam lagi untuk berbuka, kepala aku masuk angin, dan mulalah tekak rasa loya. Erkhhhhhhhhhh
Nak tahu hari tu aku mesej mesej dengan Shekin. Rasa rindu pula. Lagi-lagi bila bergosip.
S : Kimie, I know you with your ego. You have a big fucking ego that wont let people down you. Why you have to change?
Haha
Nak tahu tak aku nak makan apa buka nanti?
AKU NAK BIG GIANT PIZZA PAPPERONI AND CHEESE
Pakailah mask sementara wabak seleseme babi ini makin menular.

No comments: