http://www.emailcashpro.com

Sunday, August 2, 2009

020809

Saya makan banyak untuk minggu ini sepanjang saya bersama dengan keluarga yang ceria-bingar. Saya makan hotdog dan burger untuk satu masa. Hari ini saya makan Burger King whooper dua kali. Perut saya mengidam macam-macam. Badan saya sudah comel-montel lagi sekali.
Loverboy awak kena alert lepas ni, sebab saya akan minta makanan macam-macam kat awak.
Saya baru balik dari jalan-jalan dekat Mont Kiara dengan adik-adik saya sebab papa dengan mummy pergi konsert Search dan mereka senang lenang kerana dapat pas VIP dan kereta pun boleh masuk dalam sebab PA Amy suka bodek apa. Saya cemburu juga sebab saya dah lama sangat nak pergi, lagi-lagi ini konsert final mereka. Haihhh
Saya tengok tadi, banyak gila, bukan setakat gila, dah gila-gila-gila punya gila lah kereta. Orang sanggup parking jauh-jauh semata-mata nak tengok Search. Saya tabik spring pada mereka kerana mendapat crowd yang sebegini rupa.
Esok dah nak balik Puncak, sedangkan saya terlalu malas nak balik. Boleh tak saya tak nak balik?

No comments: