http://www.emailcashpro.com

Wednesday, July 29, 2009

290709

Nothing else I can say if I dont have a money. If I dont buy a stupid stuff, Ill get what I want right now.

-__________-

Doom!


Lepas saja berjumpa dengan Naufal (seperti gambar di atas) di NZ semalam, saya banyak membuka mata tentang kamera. Dan saya banyak belajar tentang shot shot yang mungkin terbaik dan membuka mata prof.

Kamera yang hebat tidak semestinya akan hebat jika jurugambar tidak kreatif.

Awak beli lah kamera yang paling mahal mana pun, tapi kalau gambar awak 0 mesej, apa gunanya.

Saya sebenarnya mata dah kuyu, tapi tak nak tidur. Eh rupa-rupanya puasa ada lagi tiga minggu lah. Saya kecewa nak mati sebab saya dapat tiket untuk MTV tapi kena pergi lawatan ke Taman Negara. Kecewa tahap nak golek-golek, sebab saya dah lama tak pergi konsert sebenarnya.

Baru nak menari nari gila gila sampai peluh memercik ke muka loverboy. Boleh tak kalau saya tinggalkan sekejap lawatan, dan terbang ke MTV? (senyum nampak gigi yang tersusun dan putih) Saya nak pergi terbang ke angkasa dengan loverboy lepas tu nak petik bintang banyak banyak simpan dalam kocek.

1 comment:

FIRAHAN-NURNAZRI said...

cantik gamba angkasawan tu.
fyra nak ikut?
tapi lain kapal la =)