Monday, June 1, 2009

Satu konklusi

Bila aku melihat perempuan cantik, satu konklusi
"Kenapa aku tak macam dia?"
Bila aku melihat perempuan kurus, satu konklusi
"Bestnya jadi macam dia"
Bila aku melihat perempuan rambut cantik, satu konklusi
"Kalau nak mandi basah-basah mesti senang, tak payah nak hiraukan rambut yang serabai lepas mandi"
Bila aku melihat lelaki yang terlalu kacak
"Mesti gay ataupun playboy"
Bila aku melihat lelaki yang jambu
"Comelnyaaaaaaaaaaaa mesti anak mak"
Bila aku melihat lelaki yang selekeh
"Kalau tukar mesti jadi handsome gila"
--
Hari tu aku tenung kekasih lama-lama, satu konklusi
"Bertuah aku dapat dia"
Sebab dulu aku betul minat dengan budak ni sampaikan bila dia mesege mesti lompat dan menjerit tak ingat dunia. Kawan serumah semuanya tahu,dan mereka semua menyokong.
Hari tu aku tenung kekasih lama-lama, satu konklusi
"Macam mana lah aku boleh dapat dia"
Mata yang memainkan peranan serta tingkah laku yang jujur yang membuatkan orang jatuh cinta (gelak macam cibai) Tak kisahlah dia buat ego dia, sebab dia tak tahu ego aku macam mana pula.
Hari tu aku tenung kekasih lama-lama, satu konklusi
"Bestnyaaaaaaaaaaaaaaaa"
Ramai betina nak ke budak ni, tapi aku yang dapat (gelak macam haram)
--
Satu konklusi tentang aku..
Tak boleh nak cakap.

4 comments:

Anonymous said...

I PUN BETUAH DAPAT YOU..cUKUP DENGAN SEMUA YANG ADA TAK PERLU FIKIR ATAU JADI SEPERTI ORANG LAIN. APA-APA PUN I AKAN KAWIN DENGAN U JUGA 1 HARI NANTI.

i love you
(wanfi)

ENCIKejat said...

romantiknyerr..
hehehehe..

ijat bertuah dapat kimie as bestfriend!!!

sayang kimie till when-when...

followla blog ijat.

mohdizzatanuar.blogspot.com..

RUSH said...

alangkah bestnye aku dpt seorg gadis mcm bidadari..

rmbut ikal mayang..
muka putih gebu..
mata n bibir sexy..
suara yg manja..
buah dada besar..(mcm PANTAT je)haha.

hmmm....sape lar nk kat aku..

Payung said...

sedihnya dengar luahan hati kau rush :D

tapi jangan terlalu memilih. apa kita nak selalunya apa yang kita dapat tak sempurna