Tuesday, June 2, 2009

Minah motor

Teringin sangat nak makan Chilis, sebab dah lama tak makan lagi-lagi bila semua keluarga sudah lengkap. Bila dapat, pakaian untuk hari ni, temanya Minah Motor. Entah mimpi apa aku nak pakai macam ni. Memang dah lama sangat tak pakai.
P : Bila masa kau ada jaket kulit?
Dan untuk pertama kali aku pakai heels baru. Jalan memang mengalahkan Queen Elizabeth dan agaknya kura-kura pun boleh melintas lebih laju dari aku.
Kalau engkau orang semua perasan, bontot dan peha aku memang tak boleh nak mengecil. Tapi apa pun peha dan bontot aku lebih kecil dari Fara Fauzana (aku menang).
Bila lah aku boleh pakai motor besar?

3 comments:

RUSH said...

jum ronggeng ngan scoot aku!
wkakakaka!!!

ENCIKejat said...

letopss kimie..!!!
yeah!!

Maganda said...

wah letop awek motor ni. phewwwit. aha