Monday, June 29, 2009

Idola

Aku tengok Incredible Hulk tadi untuk pertama kali, dan untuk pertama kali lah aku jadikan Liv Tyler sebagai idola aku.
Badan dia tak lah kurus mana,dia jenis yang berisi. Aku cakap "Siapa kata perempuan badan berisi tak cantik?" Kalau tengok gambar-gambar dia yang lain, pakai bikini tapi perut buncit dan berlapis lapis. Masih tak kisah, sebab mungkin dia fikir dia ada dunia dia sendiri.
Haish, aku nak jadi macam dia lah. Tak nak terlalu obses untuk menjasi kurus. Tapi menerima keadaan kita yang seadanya. Sebab yang cantik itu akan dipandang oleh orang yang betul-betul menerima kita seadanya.
Jadi kepada loverboy,
Awak tak kisah kan kalau saya gemuk macam ni?

2 comments:

omgpetch said...

u mcm mane pon,u tetap cantik. kita semua cantik.

"you are beautiful, no matter what they say" haha

Anonymous said...

lover boy said..
Berisi itu seksi!!

ggrrrr..

geram mau cubit..

Jaga kamu..

Achkatan-katan!!