http://www.emailcashpro.com

Thursday, June 4, 2009

Budak MySpace ikut trend katanya?

Serious untuk sekarang aku punya nafsu makin lama makin kurang, mungkin disebabkan dulu aku terlampau banyak masturbated, jadi kepuasan tu jadi kurang mungkin.
Tadi jalan-jalan satu Myspace, singgah dekat page teman-teman lama. Aik? Ohhh dah ikut trend. Kalau satu buat group, yang lain pun nak buat group yang hangat-hangat. Lepas tu photoshoot. Lepas tu ada camera DSLR. Makin banyak makin meluat aku tengok. Maaf lah kepada sesiapa yang terasa. Sebabnya, diaorang hanya pandai tangkap gambar, dan posing macam model tapi hanya lebih kepada glamor. Aku boleh tahu melalui gambar jika orang tu memang dalam bidang modelling dan photography.
Erkh...
Kalau nak tahu siapa yang betul dalam photography dan modelling, ini ialah contoh budak-budak MySpace yang bukan kejar glamor sebab aku dah lama kenal mereka-mereka ni. Mereka-mereka ni dah lama berkecimpung dalam dunia ni, sebelum kamera DSLR makin popular macam sekarang.
1) Bobo -photographer
2) Idan - photographer
3) Chucky - photographer
4) Pipi The Sedares- model
5) Areep The Sedares - model
6) Intan The Sedares - model
7) Wawa The Sedares - model
8) Iskan The Inderas - model
9) Ika - model
10) Kila - model
11) Farhan - photographer
12) Sue Anna Joe - photographer dan model
Aku paling suka dengan diaorang punya artwork, sebab diaorang memang hebat dalam bidang ni. Bukan hanya semata-semata nak glamor, tapi itu memang kerja mereka dan dapat duit hasil dari kerja mereka. Aku memang tabik spring dengan mereka, sebab mereka tak macam budak-budak sekarang yang ikut trend. Kalau dulu pakai skinny jeans warna-warni sebab apa, sebab Indie katanya. Sekarang ni kamera DSLR pula. Erkh..
Kebanyakan budak-budak MySpace yang legend dalam modelling budak-budak dari kumpulan The Sedares terutamanya Pipi. Walaupun mereka berlagak tak ingat dunia, sedangkan duduk pun di rumah flat asalkan apa yang mereka buat tu memang minat diaorang dari dulu. Bukan ikut trend.
Tak perlu kau nak bawa ke hulur-ke hilir kamera kau tu untuk tunjuk pada satu dunia atau beritahu pada semua orang yang kau ada sedangkan kau punya hasil macam tahi kucing. Aku boleh kenal dan tahu kalau orang tu culture shock. Orang yang macam tu, aku gelak macam pantat hamis dalam hati. Serious, aku menyampah lah dengan orang yang macam ni.
Lepas tu photoshoot-photoshoot. Kalau nak photoshoot kau nak kena ada lighting lepas tu lebih baik kalau ada studio. Photoshoot untuk masuk magazine ke, masuk pertandingan ke, majlis ke, itu aku boleh kira sebagai photoshoot.
Ramai budak-budak MySpace yang hingusan macam ni. Meh aku bawa kau dunia yang sebenar nak?
Erkh...
What the fuck

4 comments:

Anonymous said...

biaselah dirg tu.
lepas ni macam2 lagi

RUSH said...

ok..paham...

Mohamad Izzat bin Anuar said...

wah kimie,sape tu?
cool ye babe..
jgn mrh2 k..

omgpetch said...

hell yeah!

datin, jom teman i beli skinny pants colorful punya

*&^$%^$#$$&*()