http://www.emailcashpro.com

Thursday, June 4, 2009

040609

Mood pukimak untuk sekarang ni. Aku tak mahu cakap apa, sebab nanti terlepas perkataan yang tak dijangka.
Haram jadah
Selamat hari lahir untuk Shekin yang ke 19. Walaupun kau tak reply mesege aku, tapi aku tahu kau terkesema aku wish kau.
Sumpah lah, aku rasa macam nak tumbuk orang. Boleh tak bagi sesiapa yang sanggup mendarahkan muka dan merasa bingit kena tumbuk ? Ataupun yang sanggup kena air liur aku ? Aku terlampau tension sekarang ni.
Haram jadah
Aku cuba duduk diam yang boleh sebab tak nak berlaku benda yang tak sepatutnya. Duduk diam Mariana. Jangan kau buat apa-apa, nanti kau menyesal. Terasa nak jadi jahat boleh tak? Untuk sekejap sebab nak melepaskan perasaan marah aku yang meluap-luap ni. Satu je yang aku mampu buat. Ketip bibir tahan marah. Jantung pun dah bagi warning kat aku.

No comments: