Saturday, June 20, 2009

200609

Walaupun hanya beberapa jam berjumpa, tapi aku rasa bersyukur sangat. Terima kasih kepada loverboy kerana datang untuk berjumpa walaupun sekejap. Terima kasih kepada Petchai kerana tolong menangkap gambar, tak sangka pula boleh terserempak.
I miss you loverboy
xxx LOVE xxx

4 comments:

fyra said...

la.
fyra tiade lagi calon mahu kawin :)
lainla kimie..
dah planning ngan wanfi..
bagus2!!
nanty nak kawin jgn lupa jemput fyra tau :)
wanfi n kimie "selamat berbahagia ke anak cucu,cicit dan piut...
hahahah :)

omgpetch said...

sikit je mention psl nama i? HAHAHAH

Maganda said...

petchai nak jugak org mention byk2. haha u, wan continue degree tk?

Anonymous said...

u cermin mata hitam tu la yang patah..sedeynya tengok arwah spek mata i..da tak boleh repair..sedeynye:[