http://www.emailcashpro.com

Friday, June 12, 2009

120609

Semuanya terbawa-bawa ke dalam mimpi. Shit!
Loverboy cakap "hari ni menangis, esok dah gelak-gelak"
Bangun pagi mummy dah tanya keputusan macam mana, tapi aku tipu sunat kata aku tak tengok lagi. Salah aku ke?
Risau dengan loverboy sebab dia mengadu sakit dada sukar nak bernafas. Terus dapat mimpi yang aku melawat dia di hospital, sambil kena ngorat dengan doktor yang merawat. Huh?
Rindu dengan Marissa si gila, sebab dengan dia saja aku boleh memaki hamun sesiapa. Dengan dia sahaja aku dapat ceritakan tentang loverboy. Marissa juga teman yang pertama berjumpa dengan loverboy di PD.
Si kenit, aku rindu kau cibai. Meh aku cuit tetek kau.
--
Ucapan di bawah jangan baca sebab tiada kaitan dengan anda, sebab ucapan ini dilafazkan untuk loverboy. Kalau anda baca, bermaksud anda memang care pasal saya (gelak macam haram)
--
Loverboy,
I miss you. I love you. Memang dah berjuta kali I said those words, but I tak pernah jemu. The truth is, I lagi suka. Some of people cakap "kalau kita sayangkan orang, tak semestinya kena cakap selalu yang kita sayangkan dia". Prinsip I, apa salahnya kalau selalu cakap? Buat apa kita nak simpan untuk ego? I lagi suka cakap banyak-banyak dari simpan. Biarlah you nak kata I ni gedik lebih ke apa, tapi gedik-gedik pun awek you juga kan? (senyum gedik)
Loverboy,
Kita kahwin ya nanti?
Loverboy,
You always be the first never be second.

I love you

No comments: